SILA AMBIL PERHATIAN

Selamat datang Ke ANAK PAHANG BLOGGGER @ http://darulmakmurblogger.blogspot.com.

Mana-Mana Blog (hok yang mengaku anak Pahang sejati) yang belum ada dalam list bolehlah bagi link. Jangan lupa tepeklah banner & buat link skali. TQ
Tolong bagitau DAERAH SEKALI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 19, 2010

Web/Blog Orang Kuantan

Salam, datang semula buat posting. Kali ni kita berkenalan pulak dengan orang Koantan. Ada empat blogger hok ada stakat ni. Moh kita mulakan.

Tak payoh banyok crite, Blog yang simple je. Jarinakal ni terer bab Gambo2 & design2. Ande contoh design2 kad nikoh dala blog dia, kalo nok tempoh, kontek je dia. Posting sambil-sambilan dengan menceritakan tentang kehidupan seharian selain cerita-cerita sekita UMP. Acu terai tengok gambo tu. Semat juga orangnya.
 Terai teke, ambik mane gambo neh?

Satu blog anok muda berkongsi cerita hidup seharian, selain ada artikel nasihat-nasihat keagamaan, lucu, pengetahuan am, kehidupan di UMP dan macam-macam lagi. Gambo dia mencelih sikit, samar-samar je muka. Misteri nih. Blog nye pun simple & smart je. Nok berkenalan boleh la klik je link dia.
 
Ala-ala kombat je. Terus berkenalan, 
Jangan biarkan diri anda diselubungi Misteri

Abang kita nih kaki pancing ni. Sesapa kaki joran bolehlah berkenalan dengan abg kita nih. Blog nye banyok kisoh-kisoh seharian. Banyok juga link-link ke artikel dan maklumat ke watanan & keagamaan. Dan istimewanya dia punya blogrolls, banyok blog-blog menarik ada di sini. Terailah lawat saudara kita ni kala nok tau lebih lanjut.
 
Ada gambo hok lain lagi, tapi kita letok hok rasmila. 
Kalau nok tengok hok lain, lawatlah Jejaka Desa ni.

Pro Pembebasan Pelestin. (kewajipan bersama) Inilah satu-satunya blog berunsur dakwah dan politik sosial tokoh-tokoh tempatan dan antarabangsa. Postingnya memperjuangkan ideologi keislaman yang memberi kita kesedaran secara tidak langsung. Huih, Kalau nok tau lebih lagi, lawatlah blog KABILAH ni & bertukar-tukar pendapat dengan tuannya. Ada banyok info yang dijamu kepada pengunjung.
Free Palestine! Fight For Our Right!
lawatlah rodong kita ni untuk lebih maklumat.

Wassalam.

5 ulasan:

nuri said...

cam ner kalau saya nak jadi geng gak

nuri said...

owh dah ada dlm list...thanks!!!

ariana said...

Cepatnya..dah tersenarai..Terimakasih yek..:)
Salam kenal pada semua..

Nurulhuda Zaharni said...

saya pun nak join. KUANTAN. nih blog saya. http://nurulhudazaharni.blogspot.com

Cheyah said...

As salam. Nak inform yang blog 'Jots of Me' tu dah bertukar kpd blog 'Flip~Flop'. Ni URL baru saya http://yoyayee.blogspot.com/

Maaf atas kesulitan. Terima kasih.

 
Copyright 2009 Anak Pahang Blogger. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan