SILA AMBIL PERHATIAN

Selamat datang Ke ANAK PAHANG BLOGGGER @ http://darulmakmurblogger.blogspot.com.

Mana-Mana Blog (hok yang mengaku anak Pahang sejati) yang belum ada dalam list bolehlah bagi link. Jangan lupa tepeklah banner & buat link skali. TQ
Tolong bagitau DAERAH SEKALI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 25, 2010

Blog Orang Temerloh


Salam buat Blogger-Blogger Pahang semua. Hari ini sampai masanya kita berkenalan dengan Blogger beloh Temeloh pulak. Kita ambik tiga blog dari Temeloh dulu ye.

Pakai templete webnolia dari Ourblogtemplete, ringan, tak serabut dengan widget jadi senang nak load page dia dan mesra pengunjung. Entri usah cakap la, macam-macam ada. Cerita life sendiri dengan peristiwa serta kejadian semasa. Penuh dengan cerita-cerita serta info-info yang sesuai bagi pembacaan santai. Penulisan entri yang simple tapi mudah difahami diselit pulak dengan gambo-gambo terpilih. Ahli nuffnang juga.
Tengok style posing pun dah menunjukkan peribadi yang matang. Moh kita menziarahi blog abang kita dari Temeloh ni sambil tinggalkan ucap salam, komen di entri serta support jika ada advs. Sama-samalah kita. Klik di SINI untuk ke blog relevan.

Terpampang gambo ala-ala klasik sikit di atas kepala blog. Salah satu blog yang simple dan juga ringan sebab tak banyak accessory dalam blog ni, bagus sangatlah, mudoh skit nak load page. Guna 2 column templete je. Memang sempoi. Entri blog pasal isu-isu/berita semasa yang santai. Yang bestnya ada banyak gambo-gambo lokasi menarik di Negeri Pahang. Nak tengok? Terus ke blog tuan punya yang menggelarkan diri sebagai 'Intan RH' ni
Gambo tak mudoh. Artis tamil juga. Hahaha. dah ini gambo profile yang dia letak, makanya kita pakai yang ni jelah. Mampir kita ke Blog cik/puan kita ni dengan hanya klik di SINI.

Ini blog baik punya. Kalau berminat dengan barangan berunsur batik seperti beg galas dan lain-lain. Ada juga info tentang barangan keperluan org perempuan macam maskara (betul kot ayat ni..hehe)boleh lawat blog ini. Tuan punya 'Ila@Cantekmama' ni banyak mengisi entrinya dengan entri-entri ringan seperti cerita aktiviti harian, tips-tips, petua-petua dan lain-lain.
Bergambar bersama anok yer gamoknya. Apa-apa pun sama-samalah kita memberi sokongan kepada blog ini. Tinggalkan pesanan di blognya, selain komen dan lain-lain.Sila klik di SINI untuk terus ke blognya.

Sampai sini dulu lah yer, nanti kita sambung lagi. harap para blogger sekalian agar memberi sokongan kepada blogger anok-anok Pahang. Wassalam.

3 ulasan:

NorshahilaSabarudin said...

Baik punye kempen..Hehe Cayala..Yerla gambo ngan anok koi la tu..Xde iras2 comey muke mok dier ker?ahaks..

Relevan said...

Salam weh..tq yak ..hehe!

zool said...

Admin tumpang sekejap yer...
Mana -mana individu yang berminat melanjutkan pengajian di Kolej Komuniti Temerloh, Pahang dalam program 'Furniture Design' boleh hubungi sms/wassup di 0148004302 -mohd, Yuran semester yang murah dan dapat elaun(bukan pinjaman) lagi
elaun : rm1200/sem
yuran : rm200/sem
https://www.facebook.com/PerabotKKtemerloh

 
Copyright 2009 Anak Pahang Blogger. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan