SILA AMBIL PERHATIAN

Selamat datang Ke ANAK PAHANG BLOGGGER @ http://darulmakmurblogger.blogspot.com.

Mana-Mana Blog (hok yang mengaku anak Pahang sejati) yang belum ada dalam list bolehlah bagi link. Jangan lupa tepeklah banner & buat link skali. TQ
Tolong bagitau DAERAH SEKALI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 27, 2010

Hujan Emas di Inderapura

Bismillahirahmanirrahim...Salam kepada semua blogger-blogger Pahang yang amat dihormati. Sebulan dua nih makin ramei yang sudi menyokong Anak Pahang Blogger dengan berkongsi bermacam2 entri. Sedemikian itu di sini di cadangkan agar kita buat satu Entri berkenaan dengan tempat-tempat yang menarik untuk dikunjungi ataupun tempat2 yang menarik di tempat tinggal blogger/kawasan/daeroh masing-masing. Spec entri yang dicadangkan ialah:

Lokasi mestilah di dalam Negeri Pahang.Apa yang menarik bersabit dengan lokasi itu? contohnya: Sejarahnya, landskapnya, alam semulajadinya, makanannya, sosio-budayanya, ekonominya, pertaniannya dan lain-lain yang menarik. Berikan juga kaedah untuk ke sana seperti jarak dari bandar terdekat. jangan lupe bubuh gambo2 yang menarik skali. Padatkanlah dengan info-info yang menarik dan sepatutnya di dalam entri tersebut.

Ini bertujuan agar kita lebih mengenali negeri kita ini dengan lebih dekat. selain mempromosikan tempat-tempat yang best di Negeri Pahang terutamanya kepada Anak Watan dan Rakyat Malaysia khasnya. 

Di akhir entri sukacitanya jika deme tepek banner dibawah ini dan  link kan ke  Blog Anak Pahang Blogger(Entri ini) sebagai tanda sokongan dan menyertai kempen entri 'Hujan Emas di Inderapura'. Kerjasama semua blogger amatlah dihargai..sekian terima kasehh.


Pastikan tinggalkan link entri deme di dalam ruangan komen.

Sekian, terima kasih. Senalo berkasih-kasih

4 ulasan:

AzianKhalil said...

dah lame amat tak balik raub...cuti deepavali ni boleh la koi snap2 gambo nak boh ke entri ni...

Jamal Ali said...

Alamak, teringin nak sertai tapi dah lama duduk di luar, dah beberapa tahun tak balik...
Walaubagaimanapun, tetap saya akan cuba menyokong... ^^

SkreMpes! said...

Sokong jgn tak sokong..

Aku Anak Pahang said...

Apa yang baik utk Negeri Pahang yang bertuah ini saya ttp menyokong!

 
Copyright 2009 Anak Pahang Blogger. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan