SILA AMBIL PERHATIAN

Selamat datang Ke ANAK PAHANG BLOGGGER @ http://darulmakmurblogger.blogspot.com.

Mana-Mana Blog (hok yang mengaku anak Pahang sejati) yang belum ada dalam list bolehlah bagi link. Jangan lupa tepeklah banner & buat link skali. TQ
Tolong bagitau DAERAH SEKALI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, August 31, 2010

Blogger Lepeh (3)


Assalamualaikum, salam Ramadhan buat semua Blogger Anok-Anok Pahang. Sempena bulan puasa ini kita perabihkan Geng dari Lepeh. Ada berbaki empat blogger yang patut kita ketengahkan di dalam Blog ini. Tak membuang masa, Moh kite!

Aku Dia & Lensa
Terbaru dengan entri Merdeka, dengan gambo-gambo yang cun dan gaya templete yang cantik. Sedap mata memandang. Kena ngat dengan nama Blog dia. Terer bab mengedit gambo dia nih. Asal Lepeh royat dek dia. Namanya Afzan Othman. Sayangnya dia tak publish profil dia. Nok berkenalan goneh gamoknya? Dia Facebook ada weh. 

Klik aje SINI untuk bergambo bersama.




Reen's Diary; Samohaeyo Gajok...
Mantap dengan entri yang start dengan ayat-ayat suspen. Entri terbaru menceritakan bagaimana Umat Muhammad lahir ke dunia dengan memikul janji-janji dengan Allah. Moga mereka dididik dengan kalimah tuhan semata-mata. banyok weh cerite berbentuk ilmiah dan dakwah dalam blog dia nih. Ada juga cerita-cerita perantauan, famili dan banyok  lagi la. Nok ngat tahu moh la kenal tuannya. 
Happiness Keeps You Sweet..Trials Keep You Strong.. Sorrows Keep You Human ..Life Keeps You Humble.. Success Keeps You Glowing..But Only Friends Keep You Going..

Klik di SINI untuk ke blog beliau.




Kelana Di Bumi Tuhan
Kepada sesiapa yang inginkan bacaan ilmiah keagamaan yang sepatutnya kita cari dan baca, bolehlah lawat blog teman kita nih. Macam-macam ada. Moge tak putus ilmu Allah untuk kita semua, selamanya. Moga-moga kita semua di Rahmati Allah. Paling beh sekali, di awal-awal entri mesti ada kalimah Bismillah. jarang-jarang sekali kita jumpa di blog kawan-kawan hok lain. Moga-moga kita mengikut mende yang baik. Dan banyok lagi sumber-sumber yang dia Link-kan dalam blognya. Moh join lawat dia.
 Nasihat untukku dan nasihat untukmu jua wahai teman

Klik di SINI untuk ke blog beliau.



YastroOnline
Simple tapi sarat dengan bacaan yang berfaedah. Bab Hitler saja dah ada brapa bab. memang beh. Dakwah tetap dakwah. banyok mende yang nuetral dan yang perlu kita tahu, yang sebelum ni kita just buat-buat tak tahu tokok-tokok pulak dengan sifat malas ambik tahu. Selain tu ada juga entri-entri cerita semasa blogger dan cerita umum. Tapi sayang ngat weh, tekdeh Profile pulak. Apa-apahal pun moh kita support blogger-blogger kita.

Klik di SINI untuk ke blog beliau.

Jadi, untuk mengembangkan penulisan serta perkongsian kita, tiada salohnya kita berkongsi maklumat dan memberi sokongan pada kawan-kawan kita yang ada di Pahang, mahu pun di perantauan. Jika ada ketidak serasian dengan entri ini seperti: tidak gemor nama penuhnya dia nyatakan atau lain-lain maklumat dipaparkan, sila royat awal-awal. Moh kita berderau ke Lepeh pulak weh. Rasa Gulei Masam Patin Muncung seround. Ori punya.

Assalamualaikum.

6 ulasan:

SKEMA said...

Salam buat semua Blogger Lepeh!

afzan said...

thanks mate sbb highlight blog keh ^^
& salam kenal ngan bloggers pahang semua

Aku Anak Pahang said...

Hidup anak2 lepeh sebagai seorg blogger yg hebat.

desa abu hassan said...

salam rodong ..semoga geng lepih dan semua geng antara geng sihat sokmo..selamat hari raya wehhh..maaf zahir batin..moh ke koyan 1....

piewahid said...

salam kepada semua blogger lepih.

singgoh utk mengucapkan:

1. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.

2. Semoga segala doa, ibadah dan taubat kita dimakbulkan-Nya dan semoga berbahagia dunia akhirat.

3. Terima kasih sudi menjalin silaturrahim yang sungguh bermakna & berkongsi pengalaman yang sangat berharga.

4. Terima kasih juga kerana sentiasa memberi sokongan.

5. Berhati-hati di jalanraya.

Unknown said...

Semoga terus berjaya kepada semua warga lepeh....hehehe

 
Copyright 2009 Anak Pahang Blogger. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan