SILA AMBIL PERHATIAN

Selamat datang Ke ANAK PAHANG BLOGGGER @ http://darulmakmurblogger.blogspot.com.

Mana-Mana Blog (hok yang mengaku anak Pahang sejati) yang belum ada dalam list bolehlah bagi link. Jangan lupa tepeklah banner & buat link skali. TQ
Tolong bagitau DAERAH SEKALI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, August 21, 2010

Blogger Jerantet (3)


Salam Dari Bukit Istana| Lalock|Moon FlipFlop|Art Fever

Salam Ramadhan.

Buat blogger2 seme, kali nih kita berkenalan pulak dengan Geng Jerantet buat kali ke tiga. Meriah juga blogger2 jerantet nih. Katanya Jerantet nih tengoh paneh dengan Musim Derian. Royat je derian mende seme ada. paling top derian kampung la. Baru beh buat tempoyok. Krontong gulai tempoyok jelah deme taun neh.

Moh kita berderau mengenali blogger Jerantet neh. Kita mulakan dengan Abang Lie kita dulu.

Salam Dari Bukit Istana

Tengok gambo, komenlah. Evergreen neh weh. 
Nok berkenalan? Salin nombor terus. Layan profil dia.
Salam Dari Bukit Istana

 Inilah salah satu blogger yang suka berkongsi cerita-cerita semasa dan berbentuk kehidupan. Banyok entri yang menarik. Ada suka ada duka, ada cerita, ada humor, ada dakwah dan lain-lain. Bukit Istana tu salah satu nama bukit yang ada dekat Bandor Jerantet tu. (Bandor Lama) area belakang Mesjed lama.

Klik SINI untuk melawat Abg Lie.


Lalock

 

Keduanya, blog bertajuk LALOCK, tak taulah mende ye yang lalock, xpelah mungkin ada maksud yang tersirat dan terselirat. Gambo profil xde dikongsinya. tepek gambo ini jelah.


Masih belajo lagi blogger kita neh, slamat maju jaya untuk hana. Kalau nok baca entri student2 bulehla melawat blog dia, banyokla info-info yang kita jarang tahu tentang student dan banyok juga entri yang menarik untuk di baca. Simple one, kata orang puteh tu. Moh ronda satu kali.

Klik SINI untuk meronda Hana


Moon FlipFlop


Ketiga, blog yang banyok berkongsi pasal kehidupan. Entri2 pun dah semakin menarik. Check! Entrinya fresh, banyok juga nilai2 yang dapat kita fikirkan. Blog simple je tapi dah semakin menarik entrinya. Orang ye sibuk juga gayanya. Tapi banyok cerita pun tak guna, moh kita melawat blog dia. Crite derian pun ada.


 Klik SINI untuk melawat Moon flipflop!


Art Fever


Memang seni blogger kita neh. kalau tak caya, bleh la lawat dia se-raen. Seorang peniaga. Banyok barang yang dijual. Sesapa berminat bleh juga membuat tempahan. Ni bari dikatakan menggunakan ICT dengan jayanya. Selamat berjaya.


Art Fever. Menjual cenderahati dan berkongsi entri2 yang menarik untuk dikunjungi. Sempena nak nyambut raya ni buleh la order mende2 yang patut. 

Klik SINI untuk melawat kedai maya rodong kita neh. Moh!


Sampai sini dulu lah ye. Sempena bulan pose neh, sama-samalah kita doakan kebahagian dan sejahtera ke atas semua umat Islam hendaknya. Selamat bersahur dan berpuasa. Sambil2 tu boleh juga melawat rodong2 lain, tengok entri sempena bulan Ramadhan ni, fuhh meriah weh! Ok, salam dari admin. Anak Pahang Blogger! Assalamualaikum.

3 ulasan:

zulkbo said...

SALAM..
bro Abeli ni..
lama dah menghilang
tak update blognya

SkreMpes! said...

Salam, betul tu. goneh kabonye dia ye?

Hairun Ariffsyah Bin Yusof @ Hashim said...

orang pahang khasnya jerantet lawat la blog keh yek

 
Copyright 2009 Anak Pahang Blogger. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan