SILA AMBIL PERHATIAN

Selamat datang Ke ANAK PAHANG BLOGGGER @ http://darulmakmurblogger.blogspot.com.

Mana-Mana Blog (hok yang mengaku anak Pahang sejati) yang belum ada dalam list bolehlah bagi link. Jangan lupa tepeklah banner & buat link skali. TQ
Tolong bagitau DAERAH SEKALI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 15, 2010

ANAK PAHANG BLOGGER



 ANAK PAHANG BLOGGER

Komuniti Persaudaraan Blogger Warisan Anak Jati pahang

Salam/Selamat Sejahtera


Dengan kalimah suci Bismillahirahmanirrahim, rasminya, darulmakmurblogger.blogspot.com siap untuk berhimpun para blogger-blogger dari sebelas mukim, dari pantai, hilir sungai, ceruk rantau, ulu banat, lembah tanjung, bukit gunung, timur barat, utara selatan dan dari wilayah kuala ke air meleleh. Moh kita berhimpun pakat di layar maya mengaku diri Anak Pahang ibu tanah tumpah darah mengikat persaudaraan bersama.

Anak Pahang Blogger menjemput semua blogger yang memenuhi semua syarat tersebut; Anak Jati Pahang/Lahir di Pahang dan Ibu dan Bapa lahir di Pahang untuk bersama-sama mengikat persaudaraan di dalam blog ini.
 Semua saudara boleh berkongsi Maklumat, Perniagaan, Politik, Cerita, Pandangan, Komen, dan Ulasan di dalam blog ini, namun hal-hal sensitif tetap menjadi kekangan. Kaedahnya hanya menghantar URL Blog, Facebook(jika ada) dan email utama melalui CBOX dan melalui email 9beradik@gmail.com. dan blog saudara pula akan dipromosikan di sini sebagai exchange link.


(Pastikan saudara menyatakan sekali nama saudara/kampung/mukim/daerah untuk memastikan kesahihan Anak Pahang)
 Dimudahkan cerita, saudara semua boleh mempromosikan link Blog, link business dan apa jua link serta banner (hantar html @ gambar banner melalui email) di dalam blog ini untuk kita dapat berkongsi segala macam hal bersama-sama.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila Copy dan Paste banner ini ke mana-mana bahagian blog saudara (kecil pun tak mengapa) serta link ke http://darulmakmurblogger.blogspot.com sebagai tanda menyokong persaudaraan Anak Pahang Blogger!


Sekian, salam persaudaraan dari


'Che Wie'

1 ulasan:

zool said...

Admin tumpang sekejap yer...
Mana -mana individu yang berminat melanjutkan pengajian di Kolej Komuniti Temerloh, Pahang dalam program 'Furniture Design' boleh hubungi sms/wassup di 0148004302 -mohd, Yuran semester yang murah dan dapat elaun(bukan pinjaman) lagi
elaun : rm1200/sem
yuran : rm200/sem
https://www.facebook.com/PerabotKKtemerloh

 
Copyright 2009 Anak Pahang Blogger. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan