SILA AMBIL PERHATIAN

Selamat datang Ke ANAK PAHANG BLOGGGER @ http://darulmakmurblogger.blogspot.com.

Mana-Mana Blog (hok yang mengaku anak Pahang sejati) yang belum ada dalam list bolehlah bagi link. Jangan lupa tepeklah banner & buat link skali. TQ
Tolong bagitau DAERAH SEKALI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 22, 2010

Blogger-Blogger Pahang


Salam semua, sehingga ke hari ini Anak Pahang Blogger mengucapkan jutaa terima kasih buat semua blogger-blogger yang memberi sambutan dan sokongan kepada blog ini. Blog ini  bertujuan untuk mengumpulkan blogger-blogger Pahang yang aktif selain dari berkongsi warisan-warisan yang kadangkala susah untuk diperolehi di luar. Banyak cerita-cerita dan kisah-kisah menarik yang kini dapat kita kongsikan bersama dalam dunia blog ini terutamanya berkenaan dengan Negeri Pahang. Dari aspek sejarah, tokoh, loghrat, penduduk, lokasi-lokasi menarik, pelancongan dan perhotelan dan banyak lagi yang kita perolehi dari perkongsian maya ini. harapan agar kita sama-sama memberi sokongan kepada blogger-blogger muda dan lama agar ukhwah kita dapat diteruskan tidak kira dalam dunia blog mahupun dunia yang nyata. Sila beri teguran dan nasihat kerana ia amatlah diperlukan untuk suatu kebaikan. Sekali lagi Anak Pahang Blogger mengucapkan jutaan terima kasih buat semua blogger-blogger yang berasal dari tanah Inderapura ini tak kira di mana jua anda berada. Salam buat semua Anak-Anak Pahang.

Banner Anak Pahang Blogger


 

4 ulasan:

Roselynda JMdean said...

kome org pahang daerah temerloh! uikkkk hehee!

Anonymous said...

salam...kawan ade doh letok banner nih dalam blog kawan tapi beso sangat lah pulok...kawan da try da kecikkan width n height die tapi masih tak menjadi...buleh tulong dak?

SkreMpes! said...

ejas lebor 60, tinggi 55. kalau xleh juga, buat kecik lagi dari tu. susah nak agaok aok punye sidebar tu saiz brapa. brapa lebor sidebar aok mer tu?

Che Wie

SkreMpes! said...

kalau susoh sangat, right click-Save image as-pastu cari widget Picture-upload gamba yg save tadi-masukkan url dia-save-siap

Che Wie

 
Copyright 2009 Anak Pahang Blogger. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan