SILA AMBIL PERHATIAN

Selamat datang Ke ANAK PAHANG BLOGGGER @ http://darulmakmurblogger.blogspot.com.

Mana-Mana Blog (hok yang mengaku anak Pahang sejati) yang belum ada dalam list bolehlah bagi link. Jangan lupa tepeklah banner & buat link skali. TQ
Tolong bagitau DAERAH SEKALI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 18, 2010

Blog Orang Jerantut


ANAK ULU CHEKA | MIECYBER @ SUDU | ECHAM.COM
Salam, kite setat semula dengan blogger Jerantet. Aritu dah kenalkan tiga blogger, kali ni kita tambah lagi beberapa orang blogger dari daeroh jerantet. Kita mulakanlah perkenalan kita.

Sebuah blog yang banyak menengahkan unsur-unsur dakwah yang matang dan terbuka. kawan kita ni juga berkongsi skill-skill tutorial berblogger serta cerita-cerita seharian. Tidak tinggal juga kawan kita ni berkongsi doa-doa harian untuk diamalkan. Selain itu, ada beberapa lagi blog miliknya yang banyak perkara yang dikongsikan. Tinggal di Kuantan, tapi disebabkan menggunakan nama tempat 'Ulu Cheka', maka kita letak dia dalam list 'Geng Jerantet' (kalau tuan punya tak berkenan sila bagitau, kita boleh uboh).
Gambo anok-anoknya gamoknya. 
Kalau nok kenal ayohnya, lawatlah blog ANAK ULU CHEKA

Abang Mie kita ni memeriahkan blognya dengan cerita dan maklumat dalam banyok perkara, ada cerita makanan, kesihatan, teknologi terkini dan lain-lain. Siap ada promosi Taman Negara lagi dalam blognya. Blog yang simple, dan ringan nak loading.
Gambo penuh berseni. nak berkenalan boleh pergi Jerantet, cari dia. 
paling mudoh boleh lawat blog dia Miecyber @ Sudu

Salah satu Blogger yang berkongsi cerita-cerita menarik, relex, hok boleh layan untuk bersantai depan komputer. Menarik untuk blogger-blogger yang lain untuk melawat dan membaca posting-posting menarik abang kita ni. Blog simple jer, siap ada gambo-gambo menarik lagi.
Ambik gambo head blog dia jelah, xde gambo profil, kira ok lah ni. Kalau berani moh kita lawat blog abang kita ni di ECHAM.COM

Setakat ni dululah ye, nanti sambung semula untuk blogger-blogger lain. Banyok dah blogger-blogger Pahang dalam komuniti kita ni. Sama-samalah kita berkenal-kenalan antara satu sama lain. Wassalam.

4 ulasan:

Hairun Azmi said...

Terimakasihlah kerana memperkenalkan blog kome walaupun kome ni blogger yang mentoh lagi...

Admin said...

Terima kasih jugak kerana melaporkan blog kome..baru nok masuk 3 bulan...mintak tolong ajar apa yg silap

Admin said...

terima kasih juga kerana memasukkan blog kome nih..teramat baru dlam blog nihh..baru nok masuk 3 bulan..minta tolong ajar segala kesilapan...tq3x

Hairun Ariffsyah Bin Yusof @ Hashim said...

blog kome ley x. hehehe

 
Copyright 2009 Anak Pahang Blogger. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan