SILA AMBIL PERHATIAN

Selamat datang Ke ANAK PAHANG BLOGGGER @ http://darulmakmurblogger.blogspot.com.

Mana-Mana Blog (hok yang mengaku anak Pahang sejati) yang belum ada dalam list bolehlah bagi link. Jangan lupa tepeklah banner & buat link skali. TQ
Tolong bagitau DAERAH SEKALI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 1, 2010

Blog/Web Orang Lipis

Salam, ni dia Blog orang lepeh. pakat-pakatlah round2 tengok.

AzizKM
Ni orang Bisnes ni, Blogger macam kita juga, nak cari rodong2 dala belog katanya. Kumpul kawan lagi bageh dari kumpul musuh! Promosi Dodol Gula Kabong, Aktiviti Air di Sungai Jelai. nak cuba bleh kontek dia. Kalau nok order Buah Salok pun bleh cari dia. Orang Kole Medang nih. Klik AZIZKM untuk melawat dia. 
 
Tengok Gambo lah, acu terai tanya dia gambo dala mende nih. 
Ha try la..ha main-main demeh

My Way
Ni pulak berblog untuk mencari rodong2 juga sambil bersantai ria. Ada banyok crita komuniti tempatan macam Main Gasing Pangkah, gambo-gambo menarik, dan cerita-cerita kenangan untuk dikongsi bersama. lawat2 lah ke blog My Way ni. Klik MYWAY untuk melawat dia.
 
Hok baju hitam tu lah orang ye. Goneh? Lawatlah dia menda lagi.

My Life Style
Tajuk pun dah orang puteh goneh ke lagi orang ye. Fazz nama ye, eiii muda lagi nih. Aktif benor nulis pasal akiviti harian, merapu, pasal music, moment, kehidupan, huihh berjujut lagi tajuk/ label entry dia. Tak terabih kash nok seberg. So Sapotlah anok muda nih ye, Klik aje MYLIFESTYLE untuk ke blog dia.

berposing pasai dia, mujurlah tak berapa jelas rupe yer, 
kalau tak lagi tinggi trafik adik nih.

Ok. Kalau ada hok tuan2 blog ni xbrapa suka blog dia or gambo profile dia publish kat sni boleh lah bagitau, nanti kita keluarkan semula. Apa-apahal pun semoga dengan cara ini ada lah juga dapat berkenal-kenal dengan komuniti kita, mungkin dari blog-blog demeh ni kita dapat lagi banyok kenalan dari komuniti lain serta dapat juga meningkatkan traffic blog kita.
Wassalam/Salam sejahtera

0 ulasan:

 
Copyright 2009 Anak Pahang Blogger. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan